Benisahtesevme2 benim kuduruk da 23 aylık, ilk önce oyun grubuna katılmaya uygun mu diye iki üç seans oyun terapisi yapacakmış, oyun terapisi 45 dk 200₺ dedi atölye ücretini sormadım ama bana hep önerdi sorduğum doktorlar, zaten o yaş grubunda ebeveyn eşliğinde oluyordu, 650 de iyi gibi aylık ücret anlamında, memnun kalırsınız inşallah 🙏 ve tabiki deneyimlerinizi paylaşın mutlaka 😍