Burcingultekin sma’yı kesinlikle öneririm, yeni doğduğunda aptamil kullandık aşırı gaz yaptı 2 kez hastaneye gittik bundan dolayı, sonra bayaa bi araştırdım annem bana da sma içirmiş o yüzden 2. Aydan itibaren sma kullanmaya başladık, meme+mama gidiyorduk, zaten 4. Ayda sütüm kesildi ek gıdaya kadar mama verdim hala da kullanıyoruz. Sma mama 100 yıllık tecrübe sonuçta…