aleynaD01 Mama ile besleme yapmadığım için keskin konuşmayayım. Doğum yaptığımda hemşireler bilgilendirirken 10 dakikadan sonra verilmese iyi olur bakteri üremeye başlıyor. 10 dakika beklerse mamayı dök demişlerdi. Yarım saatten sonra kesinlikle verme demişlerdi. Yanlışsam arkadaşlarım düzeltsin