Yazaksami Kızlar geçen sene oğlumun kullandıpı bezinin aynı numarasını almıştım ama küçük gelmişti. Şuan 2 yaşında 11 kilo kaç beden almalıyım bilmiyorum? Norml bezi sleepy 5 numara
Kuzeybabyy Yazaksami mayodada beş numara olur benim oğlumda 11 kg beş no kullandım mayo bezdede gayet tam oldı☺️