Kızlar geçen ayın 26 sında adet oldum doğumdan sonra ilk kez oldum bu ay ikinci kere adet olucam inşallah ama düzenli mi olur gecikebilir mi bilmiyorum haliyle bebeğim daha küçük hamile olmaktan da korkuyorum, korunuyoruz fakat geri çekilme tamamen bi korunma şekli değildir diyorlar bilmiyorum inşallah yarın adet olurum yoksa stresten kafayı yerim, sizin doğumdan sonra adet düzeniniz nasıldı beni bi aydınlatın lütfen