Merhaba dondurulmuş embriyolarım var transfer için hazırlığa başladık bugün ki kontrolde Prograf diye bir ilaç yazılmış orda doktora soramadım nedir bu diye eve geldiğimde okudum bağışıklık baskılayıcıymış bunu kullananlar var mı?yan etkileri oldukça fazla lütfen bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?