FerdAzraMira 4 aylık olacağız böyle oldu normal mi ? Kabuk bağlar 6 aya kadar düşer demişti sağlık ocağı fakat bu kadar mı kötü oluyor ????🥺🥺🥺
Deletedmom0099 FerdAzraMira evet cok normal bir süre sonra patlayıp iltihap akıcak sonra kabuk tutucak ve izi kalıcak
hunilimomm FerdAzraMira bı sure sonra iltihab alicak sonra kurucak izi kalıcak gayet normal siz ellemeyin kendiliğinden oluyor