Smyrna35 Bebeğimin yüzündeki egzama nedeniyle coresatin pembe kutu kullanıyoruz yaraları geciyo ama cildi soyuluyo bu şekilde mi iyileştiriyo bu krem baska bi yan etki falan olabilir mi kullananlar bilgi verebilir mi lütfen🙏
Gksaksl Smyrna35 Biz de kullandık ama hiç öyle olmadı hatta çok memnunum ben bu kremden 2 güne geçiriyor hemen doktorunuza bi sorun bence tam tersi yumuşacık yapıyor.
DorukHilal Bende çok küçükken alnına kullanmıştım sürüyordum soyuldu belli bir süre sonra tamamen geçti