Kızlar merhaba,
Bebeğim 11 günlük oldu ilk günler geceleri 1 1 buçuk saatte bir kalkar Emerdi şimdi ise bildiğiniz 3 bilemediğiniz 4 saat uyuyor gece sonra kalkıp 15 20 emip tekrar uzun uykuya yatıyor kendim 2 saate bir kaldirim diyorum uykusu o kadar derin ki kalkmıyor uykudada memeyi almıyor, aç mı kalıyor acaba diye düşünüyorum yada acıktıkça kendi kalkıyor mu bilmiyoRum. Sizin bebekleriniz nasıldı?