Aysglarslan bizim doktorumuz öncelikle bir yemek kaşığı ile başlamamı söylemişti.biz 5 aylıkken başladık bu arada sağlık sorunlarından dolayı.ilk birkaç gün o şekil yaptım tasımlık şeklinde.günde sadece bir öğün veriyordum öğlen saatinde.sebzelerle başladık biz. 3 gün kuralı ile. Önce oatates kabak havuç o şekil daha sonrada karıştırıp vermeye başladım. Baktım oğlum yiyor hiç ölçü yapmadım ne kadar yerse verdim tabi dikkat ettim yinede ana öğün emzirme çünkü.6.ayına girdiğinden itibwrende öğünleri ikiye çıkardım öğelb yine sebzelere akşam üzeride meyve püresi hazırlayıp veriyorum bu şekil yaptık biz. Üç gündürdr kahvaltı öğününe başladık şükür