alparslanbaby_ Merhaba oğlum 1 yaşına yeni girdi ayakta sallamayı bıraktırmak istiyorum nasıl yapabilirim hangi yolu izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz
kirmizibalikgolde alparslanbaby_ benim kizim da 10bucuk aykik ayakta salliyorum . Karanlıkta yanıma alayım pis pis yapayım dedim 3 kere felan olmadı . Ayakta zor uyuyor yatakta hiç uyumaz
BirAlparslanAnnesi alparslanbaby_ büyük sabırla salla dur yöntemi ile bırakabilirsiniz. Büyük kolaylık olacak sizin içinde bebeğiniz içinde.
BirAlparslanAnnesi kirmizibalikgolde aslında öyle olmuyo. Benim oğlumda ayakta saatlerce sallardım uyumazdı mümkün değil ⅔ saat salladığımı bilirm. Ama salla dur yöntemi ile bıraktım şimdi yanına yatıyorum öyle daha çabuk ve huzurlu zorlanmadan uyuyo. Sadece büyük sabır gerektiriyor bırakmak