leopar Nrkzy sonrası çok çektim ya çene ağrısı baya oldu ama geçti çok şükür bugün dikiş aldırmam lazımdı iyileşti çok şükür
leopar Tuba11 iyi ya buna sevindim acısı yeter 😂2 yerde dikiş var biryer kurumuş belli ama en son yer hafif ağrıyor cuma giderim aldırmaya ozaman 🙏🏻Tşk ederim🥰