Eslemsi link attım eczanelere bakabilesiniz, ben bu silikon uç sayesinde emzirmeyi başardım mm olarak ince olduğu iÇin alışması çok kolay oluyor . Ben aldığım dönemde wee 30₺ di phılıps 120 TL’di Mart ayında hatta demiştim 4 katı işe yarar mı gerçekten diye ,fiyat olarak ilk baş pahalı gelmişti. Pes etmek istemediğim için herşeyi gözden çıkartmıştım. Aldım ve başardım. Umarım sizde başarılı olursunuz . Emzirme danışmanı Dilruba var. İnstagramda o bana önermişti.