Kızlar kızım 11 aylık grip az önce doktora gittik İburamin zero yazdı , eczacida 2 ml verin çocuk daha küçük dedi .Bende şimdi netten baktm 2 yaş altına onerilemz diyor aklım karıştı doktoruma da güveniyordum ama bilemem siz kullandınız mı hiç .Bu arada ciğerlerine falan inmemiş boğazıda temiz öksürük ateş yok sadece halsiz ve aşırı burun akintisi ve tıkanıklığı var kızımın