Papatya2636 canım önceki posttada sordun için rahat etmedi galiba. Doktor boy kilo baktıktan sonra yorum yapmıştır zaten. Benim bebeğime de kilosuna bakan kadın çok az almış sütün yok mama başlayacak doktor dedi. Moralimi bozdu. Doktora gösterdiğimde hayır gayet iyi dedi.
Bi daha ki seferde ona söylenecem stres yaptırdı beni durduk yere