Kızım 7 buçuk aylık bazı geceler emmek için uyanıyo sonra uykusu açılıyo uyumuyo uyusun diye sallıyorum ama bağırıyo sadece yani nasıl anlatsam bilmiyorum bi yeri ağrıyo gibi değil dümdüz nefesi yettiği kadar bağırıyo hiç susmuyo uykuya dalana kadar. Özellikle uyuyacağı zamanlar yapıyo. Gündüzleri de yapıyo bazen uyuywcağı zamanNeden böyle yapıyo olabilir balına gelen var mı? Gece gece eşimle deliriyoruz😅