Meriyyy ilk aylarda benim bebeğimde öyleydi çok üzülüyordum binbir tarif uğraş yap sonra çöpe dök emeğimi geç aç kalıyor diye içim gidiyordu 10.ayda anca düzeldi yemeye başladı ama tabi yemediği dönem boyuncada kilo almadı şuan o kiloyu telafi etmeye çalışıyoruz gerçekten yıpratıcı bir süreç