Gulra canım ben aile hekimliğinde çalışıyorum 2 aylık aşılardan bir tanesi bcg dediğimi verem aşısıdır, bir flakon içerisinde 20 doz verem aşısı vardır, açılınca 6 saat içerisinde yapılması gerekir, sağlık ocaklarında belli bir gün belirlenir ve 20 bebek o güne çağırılır. Ondan bekletiyordur hemşireniz sizi, aşını bi iki hafta gecikse bi sıkıntı olmaz