coktepkiliyim Günaydın kızlar büyüyo probiyotik maya aldım kızıma yoğurt mayalıcam.Daha önce activia ile mayalıyordum kolay oluyordu bir de böyle deneyeyim dedim.Daha önce toz maya ile yoğurt mayalayan var mı?Bilgi verirseniz çok sevinirim.Teşekkür ederim ☺️
Asyapolat coktepkiliyim ben vivo probiyotik maya ile mayalıyorum sütü kaynatıp uygun sıcaklığa geldiğinde başka bi kaseye süt alıp mayayla karışıyorum sonra tenceredeki süte döküp güzelce karıştırıp kavanozlara alıyorum harika oldu☺️