Biz eşimle 2.cocuga karar verdik 🙈🙈 ani oldu ama işte bakalım daha bisey belli değil fakat bugünlerde böyle bi mide bulantısı, ve karnımın içinde bir baskı gibi hissediyorum böyle nasıl anlatsam bilemedim illaki yaşayan vardır diye buraya yazmak istedim. Bu çocuk çalışmasına yeni başladık maximum 5 gün olmuştur yani. Bu kadar erken belirti olur mu bilmiyorum hanımlar 🤷♀️🙆♀️