Merhaba,4 aylık bebeğime doktor gözetiminde reflü ilacı kullandık geçmedi,anne sütüne ara verdim geçmedi,şuan mamaya bebelac thickiner karıştırıp veriyorum.Biraz yavaşlamıştı tekrar kusmalar başladı.Bebeği çok kusan anneler yardım?Sizinde başınıza geldi mi başka doktora mı gitmeliyim?6.ay dolunca geçer mi?