Anneler merhaba, oğlum 3 gün önce sünnet ve inmemiş testis ameliyatı oldu. Bugun pipisinde ki bandajı sökmem gerekiyor akşamdan bol bol yağ sıktım sabahta ılık su ile 2 kat bandajını açtım ama pipisinin üstünde olan bandajı cıkartamadım dikiş yerlerine yapışmış yağ su sıkıp bekletip bidaha denedim hala yapısık. Ne yapacağımı bilemedim tecrübeli anneler 🙇🏼♀️