Benm kızımda 3 aylıkken tuttu ben sadece uykuya geçişte veriyorm öle alıştı dalıncada genelde çıkartıyorm uykuda bağımlılık yapmasın diye gndz onun dışında vermiyorm uykuya geçişte vermeyi deneyebilirsn emzikte önemli tabi benımkı wee nin damaklı ucuz emziğini tuttu bende avent falan alıp baya denemştm😁