Smmra Kizlar bebeğim bir aylık. pipisindeki derisinin ayrılması gerekiyormuş sanırım ama ayrılmıyor daha erken mi ayrılması icin anlayamadım
Gamze1235 Benimki iki buçuk aylık benimkide aynı açılması gerekmiyor bence sünnet olunca normalleşir açılanlar yırtarak açıyorlar gerek yok bence onada..