Merhabalar kızlar hafta sonu KPSS sınavım var bebeğim 2 buçuk aylık ve benden başka kimsede durmuyor ve mama ile beslenmiyor sürekli göğsümde uyumak istiyor ben de görümceme bırakacağım ama beslenmesi nasıl olacak beslenmeyi geçtim kolik bebek sürekli ağlıyor göğsüm olmazsa sakinleşmiyor sütümü sağsam biberonun ucunu algılayamıyor ne yapmam lazım