Kızlar su an tam bir 34 günlük bir bebegm var 35 haftalık Doğum yaptım bebeğimin pipisinin ucu kapalı idrar yolu enfeksiyonu var dedler ateşi vardı yatrdılar sarılık tahlili istendi 9.5 çıktı ateşi , ateş düşürücye ve antibyotge rağmen 37.3 lerde artık çok yoruldum küçük bir bebegm daha var bakacak kmsem yok basına böyle bsey gelen var mı ateş neden düşmyor günlerdr dr a diyorum birsey demiyor😭