busratuna Sevgili anneler Oğlum 3 gündür karı kaka yapıyor en son aklıma mama geldi ve optipro kullandığım için olduğunu anladım sanırım Bu konuda bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız
Minnikkiz busratuna bende aynı konuda post açmıştım ordaki yazılanlara bakın isterseniz çoğu kişi optipronun kabız yaptığını söylemişti