Eylulllllll Bebeğim sadece 5 ay emdi, o da sürekli döndürmeye çalışarak. Bi emdi, bi reddetti o şekilde ilerledik. 5 aydan sonra da 3 ay sağdım ve sağarken çok azaldı sütüm. 15 dk sağsam 2 cc süt geliyordu, çok yıprandığım için bıraktım artık 8 ayın sonunda. Çünkü dediğim gibi nerdeyse kesilmişti zaten sütüm. Şimdi bebeğim 14 aylık oldu sayılır, 6 ay oldu süt vermeyi bırakalı. Ama böyle hisler devam ediyor. Normal mi danışmak istedim ben de