Deletedmom737383 Ek gıdaya yeni geçen bebekleriniz için hangi zeytinyağını kullanıyorsunuz? Memnun musunuz ?
Balkizlarim Deletedmom737383 eşimin tanıdığı var köyden geliyor 5lt alıyoruz baya yetiyor herşeye kullanıyorum ✨🌻
Eylulllllll Deletedmom737383 e bebekte olan yağ uygundur . Ben de komili kullanıyorum kızıma . Hem poposuna hem yemeklerine ✅
Deletedmom737383 Melis2015 Ya işte tanıdık olması gerekiyor kayınpederimin arkadaşının birşeyi yapıyormuş ama güvenemez 1. Kişi olsa tanıdığım o zaman sorun olmayacak 😕
Deletedmom737383 Kahveseveranne Herkes tanışından alıyormuş ben marka falan bilgisi gelir diye düşünmüştüm oysa ki 😊 bi tanış bulmalıyım madem😊😊😊
Songulselcuk Oğlum 5 aylık doğduğu andan itibaren soğuk sıkım yani asit oranı düşük olan komili zeytinyağını kullaniyorum mamasina, kafasındaki konağa, poposundaki pişiğe ve vücuduna masaj gibi de sürüyorum
Deletedmom737383 Songulselcuk Çevremde güvenip alacağım kimse olmadığı için böyle marka bilgisi istiyordum çok teşekkür ederim bakıcam buna🫶