Miniminim Papatya2636 o aşı fazla fazla koyuluyormus benimmide kustu hic korkma dedi bashekimdi diyen uzulme annesi
Deletedmom_101 Papatya2636 benimkide 10 dakika sonra kusmuştu tutar bişey olmaz demişti hemşire ama 9. Ay aşısında ağızdan olan aşıyı hemen kusmuştu sizin gibi önemli değil gitmiştir o demişti hemşire. Bende anlamadım
Sema065 @Papatya2636 benim bebeğim de kustu öncelikle bir iki damla denemesi gerekiyordu baktınız kusmuyor tekrar devam edecekti bir de bebeğin aç olması lazım aç bıraktım öyle aldı ilacı 😂😂
Alparslan_annsi Papatya2636 ayyy kotu olmuş ya bnde cok korkmultum kusarsa fiye ama bereket kusmafı ebemiz danla damla verdı ıyıcr yutturdu
Miniminim Papatya2636 yok yok üzülme çok oluyor bu durum doktoruna biri daha danışmisti çevremden etkili olmuştur o denmisti