Biz 500 tlye eczaneden aldık 2 doz olanı bayramdan önce. Evde kendimiz damlattık ve kustu hemen ardından. Çok pişmanım o yüzden belki hastanede olsa kusmazdı işe yaradı mı onu da bilemiyorum şimdi. Bu vesileyle bende sormuş oluyum yaptıranlara etki etmiş midir kızlar sizce?