Merhaba bebeğim 8 aylık ve covid oldu bugün 5. Günü . Aşırı derecede iştahsız ne mama ne ek gıda kesinlikle yediremiyorum ağzını kitliyor resmen . Aç yatıyor sonra sabaha kadar ağlıyor . Tek seferde 30 ml mama zor içiriyorum. Tecrübe eden anneler bu durum kaç günde geçti ne yaptınız geçmesi için paylaşırmışsınız?