susunbebekuyuyo Estağfirullah. Maalesef bunu önermiyorum . Yani ; sizler bizler güvendiğimiz ailelerden, işletmecilerden çiğ süt temin edip süt ürünleri ve Mamul elde edebiliriz. Bu da bizi hasta etmez , aksine organik olduğunu ifade edip mutlu oluruz . Ancak ve ancak söz konusu kesim bebeklerimiz olunca maalesef dışarıdan tedarik ettiğimiz çiğ süt asla yeterli olmuyor yavrularımız icin aksine onlar icin bu tehdittir . ⚠️ Çiğ süte uygulanan pastörizasyon işlemi ile ( evde elde edemeyeceğimiz hızda ısıtma - soğutma ) çiğ sütteki mikroorganizmalar 🦠 ve özellikle sporlar ( burası çok önemli ) sütten Uzaklaştırılır . Lakin bizim evde saatlerce kaynattıgımız sütte bu sporları asla yok edemeyiz . Extrem şartlarda yaşayan m/o sütte varlığını sürdürmeye devam eder . Sonra da maalesef bedenlerimizi hasta eder ( bağışıklığın düştüğü ilk anda, hic es geçmeden) .olması gereken ise; çeşitli zincir marketlerden pastörize süt temin edip ( özellikle yüksek proteinli olacak şekilde seçili en az %3 ) onu KAYNATMADAN, yalnızca sütü mayalayıp yoğurt elde etme sıcaklığına getirmektir.Defaatle kaynatılan sütün proteini parçalanır yani inaktif olur. Fayda etmez kimseye . Tekrar söylüyorum Estağfirullah, ben de bir anneyim , yavrularımız icin en iyisi ne ise onu yapmak gayesindeyiz. Ve bilim 🧬 bize yol gösteriyor , temel doğruları hakkında . Onu paylaşmış oldum . Sevgiler … sağlıkla , merhametle büyütmeyi nasip etsin Allah 🌸