Mrv_cnl Erkek bebekleri olanlar özellikle nasıl geçirdiniz o evreyi huyu suyu ateş vs nasıl oldu zaten sancılı bir ataktalarken korkutuyor aşı da beni
Aylintos Mrv_cnl Oğlum hiç ağlamadım geceleri de sadece emmek için uyanırdı aşı dan sonra birde sünnet ettirdim şuan geceleri şiddetli ağlıyor uyku da bile hatta artık uyumamak için direniyor ama ben baktığım da 4 ayın sonuna doğru 2 hafta süren bi büyüme atağı var ya onu yaşıyoruz ya da aşıdan
Gamzosgamzos Mrv_cnl ilk kızımda 4.ay aşısını hiç unutmuyorum resmen bas edememistim o gun annemi cagirmistim yarin 2. kızımın 4 ay aşısı var korkuyorum vAllah 😊
Gta-35 Ateş fazla yapmadi 37.5 oldu en fazla ama aşırı huysuzdu hala huysuz oglum cok degisti uykulari azaldi surekli agliyor. Aşıyla mi ilgili bilmiyorum belki 4 ay atagi da olabilir ama aşının ertesi gunu boyle olmaya basladi
YagmurDorukk Uyku için savaşıyoruz resmen yaaa. 4. Aya gireli üç gün oldu üç günde çocuğumun dönüşümü çok ağrılı oldu
Gamzosgamzos Mrv_cnl bence yaptırın kurtulun stresten zaten ilk gun oyle kotu olmustu ikinci gun bir seyi yoktu 😊