kizim 17 aylik.desteksiz uyutuyorum ve sabaha kadar kesintisiz uyur genelde.ama her gece bi kerede olsa uykusunda aglar ben yanina gitmeden susar.bazen oturur o an uykusu qciliyor sanirim tekrar hic aglamamis gibi uyur.gun icinde bsyden mi etkileniyor yoksa ruya mi diş mi anlamiyorum.benim gibi olan var mi?