Biz de iki aylıkken yaptırdık önce bi krem sürdüler bi 15 dk sonra üç yerden iğne vurdular o an çok ağladı hastane inledi resmen ben bakamadım zaten kıyamadım eşim tuttu😞ama uyuşunca bidaha bişey anlamadı beni de yanına aldılar 5 dk falan sürdü. Gece de keyfi iyiydi ilk çişini yapınca baya ağladı yaktı heralde. 1 hafta içinde toparlandık şükür. Önemli olan nokta eski usülle yapılması yani makasla doktora özellikle sormuştum lazer kesim olanlarda sıkıntı olabiliyormuş inşallah siz de kısa sürede atlatırsınız