Kızlar 6 paket bu bezden aldım 56 lı olan 3 numara kızımın poposuna yapışıyordu kaka yaptıktan sonra neyse az para değil sonuçta canını yakmadığı İÇİN kullanmaya devam ettim sonra bi akşam yine kakasını yaptı baktım yine yapışmış tam bezi alırken derisi kalktı yavrumun başka bez aldım elime içinde siyah plastik parça var hemen şikayet var’a yazdım aradılar deneme bezi yolladılar 30 lu aynı sorun bu sabah yine oldu içinde yine siyah sert plastik parça var aradım baby turco yu dedim Böyle böyle Benim 350 bezimde aynı problem oldu benden o plastık çıkan bezleri istiyorlar size sorum şu ben bunları nereye şikayet edebilirim o plastikler kızıma zarar verebilirdi bu bi ihmalkarlık denetim nasıl yapılmaz kalite kontrolden geçmiyor mu bu bezler ? Bana bi akıl verin nasıl bi yol izlemeliyim ?