Hiç zorlamıyorum inanki. 6 aylıktan başladık tadıma ama kaşığı görmesiyle ağzını kilitlemesi bir oluyor. Asla püre de yemiyor pütürlü de yemiyor. Ekmek galeta gibi bütün şeyleri ağzına götürüyor diye havuç kabak vs. Buharda bütün pişirdim verdim ama asla yemiyor. Kilosu ayına göre iyi ama çiğneme yutma refleksi gelişmeyecek böyle diye üzülüyorum.