Merhaba kızlar 2 ay 3 günlük kızım var. Ve yaklaşık 20 günden beri emmiyor. İlk başta meme reddi geçer diye düşündüm. Biberon kullanmadan sütü sağıp verdim. Ama hergün tekrarladı. Açlıktan ağlama krizleri tuttu. En sonunda biberon verdim. Sütü sağınca içiyor. Ama memeye yaklaştığında sanki canavar görmüş gibi çığlık çığlığa :-( ne yapacağım bilmiyorum. Öğretmenim 2 eylülde okula da baslayacagim. İyice beni birakacak. Çok korkuyorum bu durumdan. Sütüm de artık yavaş yavaş azalıyor. Napmaliyim yardım edin.