Ferda94 4.5 aylık bebeğim var , sezaryen doğum yaptım ama hiç korse kullanmadım doğumdan sonra dikiş yerlerim acıyordu resmen şimdi kullanmaya başladım faydasını görür müyüm
Edanur666 Ferda94 gorursun bence bende bebegim 2 aylikken bi sure kullandim faydasi oldu tekrar baslicam