Günaydın anneler 😊
Oğluma 4 ay önce wc eğitimi verdim. 2 gün kadar sürdü sürmedi.
Çok kolay oldu. Ve gece asla altına damlatmıyordu bile.
İlk kez bu gece altına yapmış. Sabah kreşe götürmek için uyandırdığımda sırılsıklamdı.
Evet gece bişeler çok içti anca daha fazlasını içtiğinde bile yapmıyordu.
Yanısıra hamileyim.10 günüm kadar kaldı. Dün akşamda biraz mutsuz uyudu.
Pskolojkte olabilir diye düşündüm.
Ama nasıl bir yol izlicem bu konuda çok tecrübesizim.
Daha çok pskolojk olma endişesi beni hırpalıyor.
3 yaş sendromunun tam tam tam içindeyiz. Kaos yaşamadığımız gün yok. Eşimde bende sinirlerimiz alt-üst durumda.ve bazen eşim sinir haliyle şimdi evden gidiyorum diye oğlumu korkutuyor.babasına çok düşkün. O da babaaaa diye ağlıo ama babası geri adım atmış bile olsa yaptığı yaramazlığa son vermiyor. İnanılmaz derecede saçmalıyor saçma istekler olmıcak şeyler yaramazlıklar..baya zor bi sendrom dönemiymiş.
Acaba bununlada ilgisi olabilir mi, yanısıra hamileyim eskisi gibi ilgilenemiyorum. Banada öfkeli olduğu zamanlar oluyor.
Kreşe giderkeb ağlardı ancak kaçmazdı. Bugun hem ağladı hem odaya kaçtı gitmicem die.
Napmam lazm? Fikirleriniz önemli …