Arammik bende bi süre gazdan dolayı ve alerji olabilir diye tüketmedim 3. Ayına yakın gazı azalınca başladım. Baklagiller bezelye karnabahar brokoli vs gaz yapan şeyleri yemedim ıspanak kabak türlü tavuklu etli şeyler yumurta dalan yedim ama ıspanak kabak BİLe gaz yapıyor hep kimyon döküp yedim, gün içinde kimyon çayı içtim. Rezene içtim. Bebeğe 12. Günden itibaren gaz damlası + probiyotik damla başladım doktorun tavsiyesiyle . 3.5 aylık gaz damlasını bıraktık probiyotik damlayı kullanmaya devam edicem uzun süre çünkü o bebek için yararlı bi takviye. Canım çektikçe 1 parça çikolata yada canımın çektiği yemekten bi kaşık yedim mutlaka o kadarı bebeği etkilemez 😊 baklagil ve brokoli vs hala yemiyorum ama onun dışında herşeyi yiyorum artık