Dorugunannesi22 biz 7 aya kadar yaptık yarım kundak. Acıyorsanız sorun olmaz o aylarda artık dönmeye basladıkları için tehlike oluşturmasın diye kundak bırakın diyolar, sıkı ve tüm vücut gelişimine engel bi kundak degilse sorun olmuyor siz zaten açıyomuşsunuz