İkizlerim uyku eğitimi verdim kendileri uyuyor ama uykudan önce aşırı direnme beşiğe koydum mu feryat figan ağlamak mecburen yere alıyorum öyle uyuyakalıyolar sonra beşiklerine koyuyorum hatta bu ara salonda kendiliğinden uyuyorlar yerde diğer türlü çok eziyet ettikleri için geceyse sürekli uyanıp ağlıyolar gece emzirmesini kesmiştim tekrar başlamak zorunda kaldım dişler arka arkaya çıkıyor pek bir şey yemedikleri için emiyorlar yerde uyukluyolar beşiğe aldım mı tekrar feryat figan salona gelip oyun oynuyorlar gece başına gelen var mı lütfen yardım edin gündüz zaten peşlerinden koşturmakla geçiyor gecede uyuyamayınca bitik haldeyim 😔