aleynaD01
Şöyle söyleyeyim daha çok küçük bebeğiniz saat başı emse bile çok normal çünkü anne sütünün sindirimi mideye iner inmez başlar mama ile uzun uyumasının sebebi de mamanın sindiriminin anne sütüne göre biraz daha zor olması bu da mamanın içinde bulunan bir maddeden dolayı kaynaklı oluyor. Meme ile iki saat uyuyormuş bu da güzel çişli bezleri de 5 6′yı buluyosa, bu çişli bezlerin 5-6’sının ağırlığı hemen hemen bir yumurta ağırlığı kadarsa bebeğiniz doyuyor demektir. Sizin sütünüz var bence ilk önce sütünüzü arttırmayı ve sütünüzü yağlandırmaya bakın Bir de gaz sancıları da başlamış olabilir 2 haftada kontrolleri oluyordu bebeklerde oldukları zaman ödem atıyorlar. Dolayısıyla ortalama 150 ile 300 gram gibi kilo kaybediyorlar 2 hafta kontrolünde de bu kiloyu geri alıp almadıklarına bakıyorlar isterseniz randevu alın bugün bir kontrole götürün bu kiloyu geçtiyse üstüne de kilo aldıysa bebeğiniz doyuyor demektir.