Dunyamm 4 ay 2 günlük olduk bugün,geçen hafta korono atlattık, neyseki bı gece ateşlendi üç dört gün sürdü ama, hastalık + meme istememesi 2 hafta kilo almadı 6kg takılı kaldık. Gündüz uykusu biraz uzadı çok şükür, ama sürekli kucakta olmak istiyor, ayaklarım ağrıyor evin içinde dolaşarak uyutuyorum kambur oldum. 20 aylık bı kızım daha var, o da kucak istiyor. Allah hepimize sabır versin yardım etsin 🥺🤯