aygntasci eşim koronaydı bebeğimde iki gün ateş ve ishal oldu ve huzursuzluk. Dün biraz daha iyiydi en azından ateşi yoktu . Şuan üç yaşındaki çocuğuma da bulaştı sanırım onda da öksürük boğaz burun akıntısı var . Sadece ağrı kesici ateş düşürücü verin duş aldıron dediler bize . Çok geçmiş olsun çocukla çabuk atlatıyor