5 ay 1 haftalık erkek bebeğim iki gündür ortalama yalnızca 3 kez çiş yapıyor. Normalde sabahları bezi dolu dolu olurdu bazen gece bile değiştirmek zorunda kalırdım şimdi sabah az bir şey yapıyor. Pipisinin ucunda hafif bi kızarıklık var ve 8 günlükken sünnet olmuştu şimdiye kadar böyle bir sorun olmadı. İdrar yolu iltihabı olabilir mi sizce yada çok terlediği için teriyle mi atıyor acaba 🙄