Benim bebeğim 34 günlük doğduğunda sadece bir kaç gün hastane çıkışı giydirdim, sadece zıbınla durması yeterli olur dedi doktor sonra kısa kollu zıbınla devam ettik. 20 günden sonra gaz sancısı başladı çevremdekiler ince giydiği için gaz olduğunu söylediler içine sıfır kol zıbın üstüne uzun kol altına da uzun pantolon çorap eldiven giydirdim. Yavrumun içi yanmış susadıkça emmek istedi ve sık emme-sindirememe-gaz kısır döngüsüne girdik. O döngüden çıkmaya çalışıyoruz hala. Şuan sadece kısa kollu bir zıbın ve çorap giydiriyorum. Ve artık eldiven hiç takmıyorum.