Berna7 Kızlar dün 9 da biogaia vermeyi unuttum. Üzerinde hatırladığınız anda alınız. Sonra normal düzenden devam ediniz buna benzer birşey yazıyor şimdi versem bi de akşam 9 da versem birşey olur mu